čtvrtek 17. května 2012

Nákupy :o)


AVON

Osvěžující tělový sprej s třešňovým květem a Osvěžující tělové mléko s citronovou trávou a výtažky z okurky
 Oba dva výrobky mají překrásnou vůni a jsou vážně osvěžující :o)
A tělové mléko je v menším balení pro mne velké + nebo často cestuji :)

...............................................



Balea Young balzám na rty s vůní malin

Ta vůně je překrásná :) nejraději by se do toho zakousla :D
Složení mi připadá podobná jako vazelína .
Teď už nemám takový problém s popraskáním jako v zimě a tak, s tímhle výrobkem mám
dobré výsledky :)
...............................................



NYC- Cheek Glow

652- West Side Wine
Nenápadná a velice světloučká tvářenka.
:o)
...............................................





3 komentáře:

  1. Ahoj, rada bych te pozvala na giveaway ke mne na blog - o kokosovy olej :)
    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To telove mlieko s citronovou travou moze byt na leto uplne skvele..prosim ta, kolko stalo? Diky moc! :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupovala za 69kč ale myslím že je jinak za 129kč :o)

      Vymazat