pátek 13. července 2012

Balea Braun



Ano či Ne?
Osobně si myslím že každému sedí něco jiného.
 S nadšením si pořídíme výrobek na který slyšíme jen samou chválu a očekáváme stejný
nebo podobný výsledek, v tom okamžiku je tu zrada :) nebo očekávaný výsledek se 
nedostavil. Ale může nastat i opak v podobě výrobku, který je hodnocen velice špatně.
Já osobně četla na Baleu Braun spíše zápory než-li klady....ale stejně mi to nedalo ji vyzkoušet.
Kupovala jsem si ji s očekávaním no....velkého zklamání :)
Ale ! Příjemně mne překvapila
Mé vlasy rozhodně nejsou zplihlé ani se mi nemastí jak jsem často četla.
Mám je příjemně nadýchané, a lesklé a navíc mé vlasy získaly příjemný podtón 
(krásně kaštanový) Sice s vůní se nepřekonali, vlasy mi po umytí vůbec nevoní což mne mrzí 
nebo miluji příjemnou vůní na vlasech 

balzám- má hustší konzistenci než-li šampon a jeho barva se liší od šamponu a obsahuje drobné
 třpytivé částečky.

Mně osobně vyhovuje a nebála by si ho pořídit znovu
Nevím čím to je že mým vlasům nevadí :)
 .... Jak se říká risk je zisk ....





Žádné komentáře:

Okomentovat