úterý 17. července 2012

Rival de loop ( Odličovač / Peeling )

 Ahoj :o) Dnes tu pro vás mám článek o Rival de Loop

Bohužel jako student si se svou finanční kapacitou nemohu dovolit kvalitnější výrobky
na pleť, používám to velice často a proto by všechny vydřené peníze šly jen na tyto účely.
Ale vůbec mi to nevadí nemám totiž (díky bohu) problematickou pleť.

Peeling Gel-* má překrásnou vůní na začátku je sice až moc parfemovaná, ale po čase se zmírní.
( Po delší dobu stále cítím tu krásnou vůni na svém obličeji :o) mně je to teda příjemné cítím se taková svěží.)
*Peeling má dostatečné množství zrníček které jsou drobounká.
*Obličej mám po něm krásně hladký 
*Jediná nevýhoda je že při otevřeni víčka vyteče velké množství gelu ale možná je to jen vada tohodle kusu.

2 fázový odličovač-* miluji vše kde je Aloe vera
* odstraní bez 1 problému jakoukoliv mou řasenku.
*nepálí mně ani nedráždí pokožku nebo oči.
* je mastný a to je pro mně velké + protože oční okolí často mažu vazelínou od Balea, aby 
řasy nebyly nikdy suché, a jsou díky tomu silnější, delší a méně vypadávají :o) Teda aspoň u mne to tak funguje.





Žádné komentáře:

Okomentovat